Avatar billede BeJu Nybegynder
17. januar 2010 - 15:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

PDD format

Jeg har downloaded en free version af Adope Photoshop CS2. Hvorfor kan jeg ikke gemme i PDF format men kun 'PDF' PDD og denne format kan jeg ikke åbne igen med photoshop selvom det er det program jeg har saved det fra ?
Avatar billede justrace Novice
17. januar 2010 - 15:29 #1
Hvor finder man en free af et gammelt udgået produkt som CS2?
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2010 - 15:35 #2
Der findes ikke nogle "free" versioner af Adobe Photoshop, heller ikke gamle udgåede versioner, og den version du har fået fat i er derfor nok en piratkopi.
Avatar billede prodic Mester
17. januar 2010 - 15:43 #3
Diverse trials fra:
http://www.adobe.com/downloads/
er som du har opdaget med begrænset funktionalitet.
Du kan derfor være nødt til at skulle anvende alternative programmer, hvis du ønsker at konvertere en pdd til en pdf-fil.
Google er din ven til den slags.

Du kunne alternativt hente en trial af den seneste version af Photoshop via ovennævnte link.
Dog kan du forvente lignende begrænsninger deri også.
Avatar billede BeJu Nybegynder
17. januar 2010 - 15:51 #4
Jamen den free Photoshop har jeg fundet her http://www.toggle.com/lv/group/view/kl34537/Adobe_Photoshop_CS2.htm
Det var faktisk et tilfælde at jeg faldt over den da jeg har haft lidt problemmer med min egen udgave som jeg havde lidt problemmer med efter jeg havde fået windows 7.
Jeg har så prøvet at gennemlæse det man kan nemlig ikke se at det er begrænset, dog står det at det er til foto redigering og det er ikke det jeg bruger det til
Avatar billede prodic Mester
17. januar 2010 - 16:08 #5
Eneste officielt Windows 7-understøttede version af Photoshop er Adobe Photoshop CS4.
Så hent den officielle trial og se hvordan den arter sig.
Avatar billede justrace Novice
17. januar 2010 - 16:20 #6
Og scan lige din PC for snavs. Det følger tit helt gratis med når man henter fra uofficielle steder.
Avatar billede hcma Novice
17. januar 2010 - 16:31 #7
det er jo også kun en trial-version.  Eller som der står på siden:

Evaluation Version Limitations:

- Can only be used for 30 days.
Avatar billede BeJu Nybegynder
17. januar 2010 - 16:56 #8
Jeg tror det er windows 7 der giver problemmet og der sker det samme med den version jeg havde som virkede perfekt i XP
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2010 - 17:22 #9
Hent en prøveversion af Photoshop CS4 fra Adobe's side i stedet.
Når du prøver at gemme vil du i listen over filformater kunne finde "Photoshop PDF (*.PDF, *.PDP)". Tryk Gem, og vælg derefter "Mindste Filstørelse" i indstillingsboksen. Dette vil lave en helt almindelig PDF fil som kan åbnes i Adobe Reader og andre lignende programmer.
Avatar billede BeJu Nybegynder
11. november 2010 - 21:56 #10
Jeg ved ikke hvad der har løst problemmet men jeg kan fint gemme PDF filerne nu men ellers tak for hjælpen