Avatar billede mikk4237880 Nybegynder
16. januar 2010 - 16:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjææælp til fejl i windows 7

problemet er: at da jeg startede min pc her til morgen ville jeg åbne en mappe hvor efter jeg fik af vide at der ikke var til strikelig nok plads til at åbne mappen og at jeg skulle prøve at lukke et eller flere programmer.
Så jeg gik ind i job listen og ser at der kun var brugt 3% af mine ram.
Det syndes jeg var underligt sår jeg prøvede at lukke nogle af programmerne som kørte men det hjalp ikke så ville jeg genskabe mit windows til i går det kunne jeg heller ikke den gav mig bare den samme fejl.
Så prøvede jeg at åbne update for at se om det hjalp og opdatere kunne jeg heller ikke.
Her efter 8 timer har jeg fundet ud af at det er alle programmer fra microsoft inklusiv: at åbne mapper og at bruger genveje.
Så vil gerne høre om der er nogle som vil hjælpe.
ps: syndes det er underligt for den virkede i går.
Avatar billede mikk4237880 Nybegynder
16. januar 2010 - 16:17 #1
glemte lige at: min lyd virker ikke og mit firewall er holdt op med at fungere
Avatar billede mikk4237880 Nybegynder
18. januar 2010 - 21:55 #2
lige meget har geninstalleret windows fra boot menu'en