Avatar billede jediwannabee Nybegynder
16. januar 2010 - 14:32 Der er 2 kommentarer

Kan ikke finde 400 gb?!

Hej.

Jeg har en Packard Bell Save & Store 3400 ekstern Harddisk på 500 gb.
Den var formateret i NFTS format.
Så ville jeg lave det om i FAT32, så min xbox kan læse den.
Men jeg kunne ikke formatere den i fat32, så søgte på nettet efter et program.
Fandt så et program Swissknife som kunne lave fat32.
Det gjorde jeg, men så er det pludselig kun 94,2 gb ialt! Så mangler lidt over 400 gb.
Jeg kan ikke lave det om med hverken swissknife eller inde i computeradministration, eller normal format i denne computer. De laver alle på 94,2 gb.
Altså. 100 gb er også meget, meeen 500 lyder sq lidt sjovere!

Nogle som har et godt fif?? Aner ikke hvad jeg skal gøre!

Daniel
(100 point til en løsning.!)
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2010 - 14:41 #1
Avatar billede jesperpress Nybegynder
10. februar 2010 - 07:35 #2
FAT32 kan vist kun klare en partition på 32 GB, så det er ikke velegnet til en 500 GB harddisk.
For at komme tilbage til en ren disk, ville jeg bruge programmet Killdisk, men med 500 GB vil det nok tage en hel dag.