Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
13. januar 2010 - 18:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Få film over på computeren

Hej allesammen,

Jeg har omkring 300 originale DVD film, som jeg meget gerne vil have over på min harddisk, til når jeg er ude og rejse, så jeg kan have dem med mig. Og jeg skal faktisk have hjælp til 2 ting.

Jeg skal bruge et program som kan lægge film fra skive til harddisk. Derefter vil jeg gerne have en program der kan gøre filmene til .avi filer og får dem til de fylde de 600-800mb

Er det noget du kan hjælpe med, så skriv venligst et input! :-)
Avatar billede wylle Nybegynder
13. januar 2010 - 18:32 #1
DVD shrink 3.2 lægger filmen over på hardisken

Super (C) Converter eller Any Video Converter coveterter dem

:D
Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
13. januar 2010 - 18:38 #2
wylle >

Mange tak for dit input.
Jeg har lagt en film over på min computer med
et program der hedder: DVD decrypter.
Nu har jeg så en mappe fra filmen der hedder "VIDEO_TS"
Inde i den film er der en masse filer såsom: "VTS_01_0.VOB" og "VTS_02_0.IFO" osv. osv.

Så er mit spørgsmål, laver jeg filmen om til en .avi fil hvor kun filmen kommer med, ingen dvdmenu osv, men kun filmen. Derefter vil jeg gerne have mindsket filstørrelsen som sikkert ligger på et par GB når jeg er færdig til omkring 700mb. Hvordan gør jeg det? :-)
Avatar billede mtastar Nybegynder
13. januar 2010 - 19:14 #3
http://www.dvdtox.com/ Både rip og convertor
-MTASTAR
Avatar billede mtastar Nybegynder
13. januar 2010 - 19:17 #4
Jeg var vidst lige lidt hurtig, det er ikke freeware hvis du skal ha hele filmen:S...
Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
13. januar 2010 - 20:17 #5
Når i siger converter programmer ikk?
- Kan man bruge dem til at gøre .avi filen mindre,
helt ned til de 700mb? Eller skal jeg bruge noget andet der? :-)
13. januar 2010 - 21:30 #6
Også noget herfra -> http://www.eksperten.dk/spm/897999
18. september 2010 - 19:50 #7
(Er du stadig igang ?)
02. marts 2011 - 07:07 #8
Hvad endte denne tråd med ? Og de andre ?