Avatar billede KHolmgaard Nybegynder
13. januar 2010 - 13:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Download af spil til nintendo DS

Hej...

Når man har downloade et spil til sin DS kan man så bare smide dem over på et RS kort, også spille spillet?

Skal DS'en være chip'et lige som en wii eller hva?
13. januar 2010 - 13:23 #1
Hvorfor opretter du dette spørgsmål i kategorien Design->Feedback.
Luk spørgsmålet ved selv at lægge et svar, og accepter svaret.

Herefter kan du oprette spørgsmålet i en egnet kategori.
Avatar billede kdasummer Nybegynder
13. januar 2010 - 13:49 #2
det lyder ikke helt lovligt :p den slags må man selv finde ud af!
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. januar 2010 - 13:54 #3
http://www.eksperten.dk/spm/896909
http://www.eksperten.dk/spm/897878

Det er da utroligt at du ikke kan fatte det. Det er pisse irriterende, når man arbejder som systemudvikler og lever af at sælge applikationer, at sådanne personer som dig ikke kan fatte et vink med en vognstang.
Avatar billede KHolmgaard Nybegynder
13. januar 2010 - 14:08 #4
I kan da starte med at lave et ordenligt forum hvor man må skrive hvad man vil.
og grunden til at jeg spørger flere gange er at jeg ikkefår svar!

Men nu skal jeg da nok lukke tråden....
Avatar billede kdasummer Nybegynder
13. januar 2010 - 14:15 #5
arh come on... det er satme langt ude. du stiller et spørgsmål i et forum fyldt med nørder der lever af at lave programmer og så pisser du dem op i ansigtet ved at spørge om hjælp til hvordan du får skidtet gratis. og bagefter trækker du ytringsfrihedskortet? wtf mand
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2010 - 21:17 #6
#5, ja