Avatar billede runskee Nybegynder
12. januar 2010 - 13:25 Der er 3 kommentarer

søger sms gateway

Jeg er på udkig efter en sms gateway. Det skal være relativt simpelt at gå til, men jeg vil gerne have mulighed for at integrere gatewayet - formularer, sendknapper osv - i mine egne designs.

Jeg har blandt andet set på Compaya og Dandomains SMS gateway, og deres priser ser fornuftige ud. Men ved ikke, om man som almindelig dødeligt menneske kan finde ud af at integrere koden, eller om det i det hele taget er muligt?

Desuden vil jeg gerne have, at kunder skal kunne sende en sms for at tilmelde sig en sms-service med nyheder om produkter m.v. Hvorved man ikke skal foretage sig noget manuelt for at få kunderne ind under kontaktlisten.

Er der nogen som kan hjælpe mig i gang?

/Rune
Avatar billede terpz Nybegynder
12. januar 2010 - 14:55 #1
har selv brugt: http://frostsms.dk/
Avatar billede runskee Nybegynder
13. januar 2010 - 10:02 #2
Tak for det. Det ser interessant ud. Men der skal vel en del kodning til for at lave kontaktlister og formularer til masseudsendelse af sms? Er ikke den helt store kode-haj. Der må findes noget, som allerede er lavet, og som understøtter det, som jeg eftersøger?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
13. januar 2010 - 11:51 #3
prøv at snakke med http://comasys.dk - de kan en masse sms også ..