Avatar billede leasing Nybegynder
11. januar 2010 - 14:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Backup/restore af websteder på Sharepoint

Jeg har Sharepoint Services 3.0 kørende, hvor der pt. er 6 websteder aktive. Disse websteder vil vi gerne have taget backup og lave restore af fra tid til anden. Hvordan skal man tage backup af websteder med alt indhold, dvs også diverse dokumenter som er lavet i word, brugere osv.?
Og hvordan skal man restore?
Avatar billede leasing Nybegynder
12. januar 2010 - 15:03 #2
Takker...svarer du.
Avatar billede keysersoze Guru
12. januar 2010 - 20:07 #3
selvfølgelig :)

Men husk nu at hav en ordentlig strategi for dette - hav fx et clean test-miljø hvor i også afprøver backuppen så i ikke pludselig står uden noget som helst :)
Avatar billede leasing Nybegynder
13. januar 2010 - 08:28 #4
Lige præcis.
Jeg har ind til nu lavet backup på denne måde:

stsadm -includeusersecurity -overwrite -o export -url http://sp01/websteder/it -filename c:\Teknik\SharePointBackup\%wk%\IT-backup.dat >> _backupSharePoint.log 2>&1

Når denne restores på sp01 ind i et tomt websted er det eneste man skal huske hvem der er primær og sekundær administrator ellers meldes der fejl. Her kommer billeder, dokumenter, brugere, brugersikkerhed osv.

På denne måde får jeg backup af hvert enkelt websted.

Det som jeg ikke har prøvet er at restore ind i en ny sharepoint altså på ny server, men kan ikke andet se at det skulle lykkedes.

Hvis du har anden erfaring med nævnte kommando, må du da gerne kommentere denne.

På forhånd tak for din hjælp.
Avatar billede keysersoze Guru
13. januar 2010 - 17:53 #5
jeg er mere på udviklings- end administratordelen så dér må jeg desværre melde pas.