Avatar billede x-pander Nybegynder
11. januar 2010 - 10:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er det muligt at ændre computer navnet gennem cmd inden Windows startes?

Harj.

Som beskrevet i overskriften, er det muligt at ændre computerens navn gennem en kommandopromt eller andet miljø inden Windows 7 startes?
Jeg vil køre værktøjet inden computeren startes og der skal være mulighed for at ændre det navn som værktøjet skifter computernavnet til, på en anden computer, da computeren hvor navnet skal ændres ikke har en monitor tilsluttet.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede x-pander Nybegynder
11. januar 2010 - 10:41 #1
Glemte at spørge om det er muligt at bruge Netdom til Windows 7.
... er det?
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2010 - 10:55 #2
der er lidt du skal kigge på

gamle spørgsmål

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/x-pander
Avatar billede x-pander Nybegynder
11. januar 2010 - 10:56 #3
Har vidst ikke spurgt om det før, så nej.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2010 - 11:05 #4
du kan ikke forvente nogen hjælp herinde fra når du ikke vender tilbage og lukker dine spørgsmål

hvorfor troede du ellers den lå der
Avatar billede x-pander Nybegynder
11. januar 2010 - 11:11 #5
Åååhhh nej.. Derfor jeg ikke bruger exp mere. Alle er betjente, der gnider sig i hænderne når de finder en de kan informere om reglerne til.

I skaber en virkelig kedelig stemning ved at være på den måde.

Grunden til de gamle spørgsmål er at jeg ikke synes der var nogle relevante svar jeg kunne bruge til noget og jeg NÆGTER at bruge tid på at forklare folk hvorfor de ikke får points.
Og hvorfor skulle jeg give points for noget jeg alligevel ikke får svar på?

Har oplevet det så tit folk ikke forstår at points bliver tildelt dem og så er der brokkeri i lange baner.

Øv et forum.

Du ville jo alligevel ikke svare på mit spørgsmål om så jeg lukkede de gamle tråde jeg havde åbne. Du ville gå videre og informere andre der havde åbne spørgsmål om at de lavede noget dybt ulovligt og de andre brugere på exp ikke svarer på spørgsmål før der er bragt orden i tingene.

ØV!
Avatar billede x-pander Nybegynder
11. januar 2010 - 11:13 #6
Mere øv. Et forum der er baseret på points først og fremmest i stedet for hjælp.

Har 4k at dele ud af, men I vælger at opføre jer som pointgriske betjente, så nu ryger de helt.

Farvel.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2010 - 11:25 #7
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2010 - 11:47 #8
"Mere øv. Et forum der er baseret på points først og fremmest i stedet for hjælp"???

Mere øv. En bruger der ikke gider tage sig tid til at give feedback til dem, der 'spilder deres tid med at hjælpe', eller som ikke gider at give point til folk, der 'spilder deres tid med at hjælpe', selvom deres hjælp ikke direkte løser problemet??? Mere øv!