Avatar billede KHolmgaard Nybegynder
10. januar 2010 - 17:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan man downloade spil til sin nintendo DS...

Hej...

Jeg ville lige høre om det er muligt at download spil til sin nintendo DS uden at have en chip i?

Hvis det er mulig så ville jeg gerne have en guide til hvorden og hvor ledes...

PS. jeg ved god at det ikke er helt efter bogen at downloade spil...
Avatar billede Chocologo Nybegynder
10. januar 2010 - 17:37 #1
Ja den kan du godt, hvis du køber et rs kort spm gøre at du kan spille donwloaded spil
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. januar 2010 - 17:39 #2
Og i dette forum må/kan/vil vi ikke hjælpe med løsninger der ikke følger den danske lovgivning.
Avatar billede KHolmgaard Nybegynder
10. januar 2010 - 17:46 #3
Okay hvor kan det købes?

Og kan man så bare smide spillet ind på korte når man har downloaded det.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2010 - 17:50 #4
#2, selvom de spil på nettet til Nintendo DS er ulovlige piratkopier, findes der faktisk spil som er hjemmelavede, og som (måske?) kan spilles uden at bryde den danske lovgivning. Jeg ønsker dog heller ikke at hjælpe før vi har fået det på plads.
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. januar 2010 - 17:56 #5
#4
"PS. jeg ved god at det ikke er helt efter bogen at downloade spil..."

Virker ikke sådan. I så fald kan man bare tage et almindeligt minneskort (tror kun det er DSI man kan gøre det ved) eller PROM'en.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2010 - 07:42 #6
#5, okay, havde ikke lige set den sidste del af spørgsmålet.
Avatar billede KHolmgaard Nybegynder
12. januar 2010 - 16:15 #7
Kan man købe sådan en adapter som man kan brugen sd kort i stedet for rs???
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
13. januar 2010 - 17:41 #8
du kan dæme tro at man kan downloade spil og købe adapter og det er nemt, du får det bare ikke af vide
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2010 - 21:21 #9
Hva', kan vi lukke den her lige som dit andet spørgsmål?
Avatar billede KHolmgaard Nybegynder
16. januar 2010 - 12:20 #10
Er alle bare sure?
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2010 - 21:37 #11
Nej, ikke spor. Vi ønsker bare ikke at hjælpe pirater.