Avatar billede mogenslj Nybegynder
09. januar 2010 - 07:32 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Points til justrace

Hvordan giver jeg justrace points efter at have fået hjælp til mit problem via denne tråd: "Visning af film og billeder fra computer på TV"?
Avatar billede justrace Novice
09. januar 2010 - 08:25 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
09. januar 2010 - 08:45 #2
Det er vist ikke helt lovligt at uddele point for løsning fundet i en tråd oprettet af en anden spørger, tror at coadmin skal se på denne.
Avatar billede justrace Novice
09. januar 2010 - 08:57 #3
Det syntes jeg er en god ide. :)

Du kan jo lette CoAdmins arbejde ved at henvise til at han skal læse fra #10.

Men inden du hidser dig op, så tag da lige en kop kaffe, og læs hvad der er foregået. Det er en 2 år gammel lukket tråd som spørger har fundet.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. januar 2010 - 09:32 #4
Jeg hidser mig overhoved ikke op, syntes bare ikke at der var grund til at lave noget som måske ikke var rigtigt, kan ikke huske at der tidligere, er givet point for noget man har fundet i en anden / gammel tråd, der kan kun gives point i en tråd man selv har startet.
Avatar billede justrace Novice
09. januar 2010 - 11:02 #5
Tråden blev lukket i jan. 2008, altså for 2 år siden.

Den tråd omhandler EVA700 og den fandt spørger på at stille et NYT spørgsmål i, omhandlende EVA9150, i håbet om at der kunne findes en løsning på hans problem som slet ikke er behandlet i den tråd, og altså ikke en løsning der var svaret på.

Ellers er der vel ikke grund til at stille spørgsmål?

Og jo, det er sket flere gange at en har stillet et spørgsmål i en eksisterende tråd, og fået hjælp og efterfølgende oprettet et spm. for at give point for hjælpen.

Men jeg vil da sætte pris på at du sætter CoAdm til at kigge på det, i stedet for.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 11:18 #6
undskyld spam af tråd
silbidor

er der ikke en fejl i din profil
jeg kan ikke finde den link hvor man kan sende dig en intern besked
http://www.eksperten.dk/profil/silbidor
Avatar billede Jensen DK Novice
09. januar 2010 - 12:48 #7
treatmenice! Du kan til hver en tid sende til silbidor@yahoo.dk ellers ved jeg ikke hvad du mener.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 15:57 #8
http://i50.tinypic.com/208ecxw.jpg

+

http://i49.tinypic.com/2wd1p3t.jpg

tidligere fandt jeg en tråd hvor en havde efterspurgt dit svar til póintgivning - den er belev væk
Avatar billede Jensen DK Novice
10. januar 2010 - 06:37 #9
treatmenice!
Står der nogen steder at jeg skal have en adresse, hvor jeg kan kontaktes intern.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2010 - 08:14 #10
er det noget du selv har valgt.
alle andre har det derfor troede jeg at det var en fejl
det er jo noget der er lavet for at vi kan kontakte hinanden uden at skulle lægge emails ud
Avatar billede Jensen DK Novice
10. januar 2010 - 08:48 #11
Jeg har aldrig fået muligheden for at detage i interne beskeder, ikke før nu, men jeg har ikke det felt hvor mail adressen skrives.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2010 - 09:16 #12
du må have fat i administratoren

det må skyldes en fejl på din konto

m.v.h
Avatar billede justrace Novice
10. januar 2010 - 12:49 #13
I stedet for at klikke ind på sin profil skal man bare vælge "Rediger profil". :)
Avatar billede Jensen DK Novice
10. januar 2010 - 12:58 #14
justrace!
Det er prøvet, uden held.
Avatar billede justrace Novice
10. januar 2010 - 13:07 #15
Du skal jo bare sætte kryds i den allernederste boks på "Rediger Profil" siden:  (Tillad at andre brugere sender beskeder til dig)
Avatar billede mogenslj Nybegynder
10. januar 2010 - 14:00 #16
Jeg undskylder mine fejl og lukker denne tråd