Avatar billede Mainbrain Juniormester
09. januar 2010 - 00:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dual Screen Win7

Jeg har netop fået anskaffet mig en ekstra skærm og kører nu dual. i windows 7

Spørgsmålet lyder... Findes der ikke et program så man kan skifte imellem de 2 skærme med en hot-key kombination?

Jeg mener.. hvis jeg kører et spil i fuldskærm på hoved monitoren og gerne vil skifte til skærm 2, da er jeg nødt til at alt+tab ud af spillet for at komme til skærm 2.. og det er noget (meget) irriterende!
Avatar billede terpz Nybegynder
09. januar 2010 - 01:04 #1
display fusion er det jeg syns fungere bedst i win7, der findes også ultramon men understøtter pt ikke de themes der er i win7, så .. displayfusion = win
Avatar billede Mainbrain Juniormester
09. januar 2010 - 22:12 #2
terpz:

Jeg har nu prøvet displayfusion.
Programmet er fint fint og kan en masse ting, men ikke det jeg søger, eller jeg kan ihvertfald ikke få det til det.
Som jeg skriver i spørgsmålet:
Findes der ikke et program så man kan skifte imellem de 2 skærme med en HOT-KEY kombination?
Altså, hvis jeg kører et spil i fuldskærm på hoved monitoren og gerne vil skifte til skærm 2, da vil jeg kunne bruge en HOT-KEY, istedet for at skulle lukke for billedet på skærm 1 (alt+tab), for at komme til skærm 2.