Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2010 - 19:19 Der er 3 kommentarer

Thumbnails

Hvad menes der med thumbnails i Photoshop?
Avatar billede massi99 Nybegynder
06. januar 2010 - 19:50 #1
Thumbnails er et reduceret billede. Det vil sige at det er et mindre billede, af det orginale billede (normal størrelse).

Thumbnails kan bruges til at give et godt over blik af billeder. Så kan man se mange billeder på samme tid, istedet for kun at se et par store billeder på skærmen
Avatar billede hcma Novice
06. januar 2010 - 20:08 #2
prøv at åbne stifinderen -> gå ind i en billedmappe og åbn den -> op i menuen Vis -> store ikoner.    Der er også thumbnails
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. januar 2010 - 21:43 #3
Photoshop bruger thumbnails i "Layers Panel Options" til at vise hvad der er i de forskellige layers - der kan indstilles til tre forskellige størrelse thumbnails.