Avatar billede zyp Nybegynder
06. januar 2010 - 16:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skærm lukker ved spil

Efter 2 år uden problemer er skærmen begyndt at lukke ned under wow? Ved genstart lukker skærmen fortsat ned. Funker igen efter opstart i fejlsikret tilstand - hvorefter der ingen problemer er indtil jeg prøver wow igen :(
Har opdateret drivere - omend der var lidt flere end forventet? Har 2 gange "display driver" både VIA/S3G og winfast, Nvidia og ATI Catalyst Install manager? er i tvivl om det kan konflikte? Medion maskine med onboard grafik kort, som jeg deaktiverede og satte et NVIDIA GeForce 7600 GT i, Enhedshåndteringen viser kun dette ene kort, men bliver luren ved at der ligger 4 drivere?
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2010 - 17:01 #1
Hvor langt kommer du i WOW? Kan du lave skærmindstillinger? For så skal du prøve med en lavere opløsning.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2010 - 17:15 #2
Er du sikker på det ikke er varmerelateret problem du har? ER det en stationær, så tag siden af, og se hvordan blæsere og kølere ser ud.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2010 - 17:16 #3
Her er en god guide til hvordan du renser din stationære:
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/rens_taern.htm
Avatar billede zyp Nybegynder
06. januar 2010 - 17:28 #4
Kan spille nogle minutter .. bare pudsigt at den pludselig begynder på det? efterfølgende opstart starter endvidere med striber på skærmen + nedlukning som jeg kun kan komme udover at 1. gentarte fejlsikret 2. genstarte normalt??
Støvsuges jævnligt :) har nemlig tidligere haft problem med ophedning :) Sønnens pc = sønnen har lært at støvsuge jævnligt :)
Avatar billede zyp Nybegynder
06. januar 2010 - 18:13 #5
Har iøvrigt sat skærmopløsningen mv. max ned - hvorefter pc lukkede igen :(
Avatar billede zyp Nybegynder
15. februar 2010 - 21:06 #6
Lukker spørgsmålet
Avatar billede zyp Nybegynder
15. februar 2010 - 21:07 #7
Har iøvrigt ikke fundet løsning på dette.