Avatar billede kelle416 Nybegynder
06. januar 2010 - 15:47 Der er 2 kommentarer

spoolv.exe gider ikke og starte

hej

jeg har fået mig lidt af et latterligt fejl, min computer gør. den gider ikke og starte den spoolv.exe. jeg har været inde i services.msc og sat til automatisk. jeg har også været rundt på google og søgt efter problemet, og alle løsninger hjælper ikke mig særlig meget. sfc /scannow hjælper ikke. og har prøvet og slette det der er i system32/printer. der er ikke noget i den. har også prøvet og få HP installer programmet til og reparer, det kan den ikke, så er virkelig på bar bund her.

programmer: regsupreme har jeg prøvet og hijackthis, har jeg også men fatter ikke lige hvad jeg skal gøre.

men som sagt. kan ikke installere min printer idet spoolv.exe ikke starter. har slettet alt det der står med HP i tilføj og fjern

med venlig hilsen kelle
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2010 - 16:07 #1
styresystem
hvilken hp printer
Avatar billede kelle416 Nybegynder
06. januar 2010 - 19:45 #2
HP photosmart c4580
Windows 7

virkede fint for et par dage siden