Avatar billede holst-dk Nybegynder
05. januar 2010 - 23:09 Der er 7 kommentarer

norton antivirus

hej hej....
jeg har lige genformateret min packard bell bærbar....
den er født med norton antivirus som jeg ikke er interesseret i at bruge.....
har før afinstalleret det men kan ikke huske hvordan....
please hjælp mig....
vilgerne i seng....
Avatar billede thov Forsker
05. januar 2010 - 23:34 #1
Prøv om ikke PC Decrapifier kan ondulere den http://www.pcdecrapifier.com/download
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
05. januar 2010 - 23:41 #2
Kontrolpanel Tilføj/Fjern programmer:-)
Alternativt laver Symantec et program, der kan skralle alle deres programmer af: SYMNRT. Tidligere har man kunne hente det på deres hjemmeside!
Avatar billede azerty Juniormester
05. januar 2010 - 23:49 #3
Avatar billede Jensen DK Novice
06. januar 2010 - 07:55 #4
Afinstaller
* Norton ...
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

For dig med Vista/XP/2000
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/SYMMSICLEANUP.reg
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/MSIFIX.bat
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

1) Kør Norton_Removal_Tool.exe
2) SYMMSICLEANUP.reg
3) MSIFIX.bat

Registreringsdatabase ->
http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register/Problemer]... kør evt. et par gange)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan (=SKAL) NEJ til den.

Genstart normalt...

Manuelt slet følgende mapper (hvis de stadig er der?)
C:\Programmer\Symantec\
C:\Programmer\Norton AntiVirus\
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Symantec\

Genstart normalt...
Avatar billede holst-dk Nybegynder
06. januar 2010 - 08:57 #5
tak alle sammen....
jeg fandt en løsning i nattens mulm og mørke inden jeg nåede at tjekke om der var nogle løsninger her så jeg ved ikke lige hvordan jeg skal dele pointene mellem jer.....
Avatar billede azerty Juniormester
06. januar 2010 - 23:06 #6
Springer over.
Avatar billede Jensen DK Novice
07. januar 2010 - 06:30 #7
holst-dk! dem som skal have point beder du om at lægge et svar, når de så har gjort det sætter du flueben i firkanten under det farvede svar til højre, derefter acceptere du nede til venstre, dem som ikke får et flueben bliver afvist.