Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2010 - 21:20 Der er 5 kommentarer

Må man sægle kopi

Hej er det lovligt at sælge kopivarer som privatperson på dba.dk ???
Avatar billede off-line Nybegynder
05. januar 2010 - 21:56 #1
Hvis det er kopi af en betalingsvare, er det bestemt ulovligt.
Avatar billede Ewade Nybegynder
05. januar 2010 - 22:10 #2
Selvfølgelig må man ikke sælge kopivare selvom man er privat person..
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2010 - 22:14 #3
Enig.
Avatar billede Support_dba Nybegynder
07. januar 2010 - 09:19 #4
Hej Magnus0310,

Det er ifølge dansk lovgivning ulovligt at sælge kopivarer i Danmark og derfor optages disse annoncer ikke på dba.dk

Se evt. vores annonceringsregler her:
http://www.dba.dk/annonceringsregler

Oplever du alligevel kopivarer på sitet, er du meget velkommen til at anmelde disse via "Anmeld annonce" og annoncen vil straks blive fjernet af vores supportteam.

Du er altid velkommen til at kontakte Support på support@dba.dk hvis du har yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen

Lene Kristensen
Support dba.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2010 - 09:52 #5
Kanon at dba selv kommer på og kommenterer.
Det viser engagement!