Avatar billede dkinvest Nybegynder
16. juli 2001 - 23:45 Der er 23 kommentarer

DKinvest søger projekter i topklasse

Vi DKinvest søger nye projekter at investerer i.

Skriv en mail hvor du kort og præcist beskriver hvad projektet går ud på, hvordan du har tænkt dig at markedsføre det og sidst men ikke mindst hvor mange penge du skal bruge for at få det til at blive en succes.

Vi besvare kun seriøse henvendelser

Anders Petersen
Avatar billede parazite Nybegynder
16. juli 2001 - 23:58 #1
Det kunne nu også være rart at læse lidt om Jer - er det muligt? Hvilke projekter har I f.eks. før financieret?
Avatar billede chruker Nybegynder
16. juli 2001 - 23:58 #2
I skulle måske oplyse en e-mail adresse. Om ikke andet så er jeg ved at lægge sidste hånd på et system til let at etablere webbutikker - ligesom www.scannet.dk \'s og www.dandomain.dk \'s shopsystemer. Hvis det har interesse.
Avatar billede dumdum Nybegynder
17. juli 2001 - 00:00 #3
Er stavefejl seriøse...
\"Vi besvare kun seriøse henvendelser\" (mangler der ikke et \"r\"...???

Ej som Parazite pointerer, ville det nok hjælpe på antallet af seriøse henvendelser, hvis man vidste mere om DKinvest\'s seriøsitet.
Avatar billede dna Nybegynder
17. juli 2001 - 00:09 #4
Well - Jeg kan godt forstå de andre.. hvis man står med en hamrende god idé, så vil man gerne vide, at det er et seriøst firma, at man åbner kortene for..

dna
Avatar billede andersberg Nybegynder
17. juli 2001 - 00:12 #5
Og det virker heller ikke særlig seriøst at oprette spørgsmålet kl. 23.45 en mandag aften.
Avatar billede nof Nybegynder
17. juli 2001 - 00:24 #6
det er heller ikke særlig seriøst at dkinvest ikke har noget website. Både dk-invest.dk og dkinvest.dk er utilgængelige.
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 01:34 #7
Selvfølgelig har vi seriøse projekter, men vi mangleer seriøse investorer desværre. Ovennævnte kan da ikke være en af de seriøse. Forlange man sender mail, uden opgivelse af mailadresse. Domænenavnet dkinvest er ikke optaget. Hvem er det som vil lave fis med os?
Avatar billede chruker Nybegynder
17. juli 2001 - 01:41 #8
Ja og brugeren er oprette 4 minutter før dette spørgsmål blev oprettet. Det er i og for sig ok, bare man ikke ligefrem satsede alle points...
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. juli 2001 - 02:11 #9
Og det bliver ikke mere seriøst af at firmaet har en Hotmail konto?
DKinvest@hotmail.com

//Tommy
Avatar billede yaief Nybegynder
17. juli 2001 - 02:19 #10
LOL - hmåske er alle her ikke ligefrem eksperter, men de er da FORHÅBENTLIGT ikke dumme nok til at falde for den her.

Og dumdum - stavefejl er der da ikke i \"seriøse\". Til gengæld er der en gennemgang her:
Linje 2: \"investerer\" skulle være \"investere\".
Linje 4: \"mail hvor\" TROR jeg skulle være \"mail, hvor\".
Linje 4: \"beskriver hvad\" skulle være \"beskriver, hvad\".
Linje 4: \"det og sidst men ikke mindst hvor\" skulle vist være \"det, og sidst men ikke mindst, hvor\".
Linje 6: \"besvare\" skulle være \"besvarer\".

Nåh - nogen der har tilføjelser/rettelser?? *GG*

YaiEf
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
17. juli 2001 - 09:22 #11
Jeg tror, at hvis I ønsker panelets opmærksomhed, bør I nok afsløre lidt mere om jer selv. Vi er mange der arbejder med allehånde udviklingsprojekter, hvor fortrolighed har højeste prioritet, og indtil I har skabt en atmosfære hvori den fortrolighed kan trives, kan I nok ikke forvente at få respons.

mvh. Tony Breindal
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 10:18 #12
Ja lad os nu se om det ikke er en snyder. Satser første dag alle point hmmm fup?????
Avatar billede dumdum Nybegynder
17. juli 2001 - 10:49 #13
Jeg skimmede bare teksten hurtigt, og det var det manglende \"r\" i besvare som sprang i øjnene på mig først, og det er da også den fejl jeg har pointeret i mit indlæg.
Avatar billede yaief Nybegynder
17. juli 2001 - 11:55 #14
ups dumdum, my bad =) Men - som jeg skriver - er det vist værre end som så :-)
Avatar billede mikker Nybegynder
17. juli 2001 - 16:11 #15
yaief>> Citat fra dit indlæg :\"LOL - hmåske\" !!

Hvis du absolut skal håne andres indlæg, kunne du så ikke lige sørge for, at der i det mindste ikke er stavefejl i dine egne indlæg !

Båtnakke!

- Mikker
Avatar billede nof Nybegynder
17. juli 2001 - 21:54 #16
Mikker >> det der pis som du pointerer er jo bare en tastefejl. Shit happends!

I forhold til de fejl som ham tossen, der har oprettet spørgsmålet, laver er det der jo ingenting.

/nof
Avatar billede mikker Nybegynder
17. juli 2001 - 22:37 #17
nof>> Ved du hvad betyder når man siger:
Fej for egen dør?

Hvis ikke I mener indlægget fra DKInvest er seriøst, så lad være med at svare på det, men lad dog folk få fred.
Jeg troede at Eksperten.dk var lavet for at folk kunne hjælpe hinanden, men istedet sviner folk bare hinanden til på kryds og tværs.

Hvad fanden er meningen! Pas dog Jer selv!

Slut herfra!

- Mikker
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. juli 2001 - 22:42 #18
mikker >> Styr dit sprogbrug. Du fremstår som en tumpe ud fra det indlæg. Glemmer blandt andet selv at \"feje for egen dør\" to gange.
Avatar billede dumdum Nybegynder
18. juli 2001 - 08:41 #19
mikker>> Du glemmer at yaief ikke har samme behov som dkinvest for at virke tiltrækkende over for nye kunder. I den henseende kunne man også kommentere på yaiefs brug af LOL og *GG*, men yaief har altså et andet budskab med sit indlæg i forhold til det budskab (der forøvrigt falder helt til jorden) dkinvest har.
Avatar billede erfa Nybegynder
18. juli 2001 - 17:19 #20
Hmm..Det for mig til at tænke på, at det såkaldte DKInvest..ikke virker ret seriøst, ingen tilgænglige web site.Man skulle ligefrem tro, at personen der har sendt dette...bare venter på at en godtroende person skal, komme med et guldkorn..og så selv snuppe ideen.
Så..hvis DKInvest er et seiøs selskab..så kom med noget mere seriøst.
Avatar billede dumdum Nybegynder
18. juli 2001 - 18:01 #21
Jeg tror umiddelbart de har haft chancen for at komme med noget seriøst... Hvis det var seriøst, mon ikke de så havde reageret lidt før???
Avatar billede gangstera1 Nybegynder
12. september 2001 - 22:43 #22
Tja den faldt vist til jorden, luk dog det spm!
Avatar billede coderdk Praktikant
09. oktober 2001 - 00:51 #23
Hvor mange penge er der til rådighed?
Jeg og mine partnere har et projekt der står og savner 10-20 millioner kr... :p