Avatar billede jeje Nybegynder
05. januar 2010 - 16:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

optokobler til tælling af trafik

Findes der en "dims" at sætte til døre, der kan tælle personer der går ind i et rum, og går ud igen ? Dimsen skal kunne sættes til en pc's com-port eller USB-port og kunne programmeres fra pc'eren og resultater sendes til ditto.

Tanken er at når sidste mand forlader rummet så afspilles der en wav fil på computeren - døren skal nemlig ikke være åben når ingen er tilstede.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. januar 2010 - 17:17 #1
Hvad hvis 2 går tæt mens de går gennem døren.

Det bliver i det hele taget svært at tælle om folk går ind eller ud.

Disse har noget meget spændende udstyr, dog vist ikke helt det du søger: http://www.trafx.net/products.htm
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. januar 2010 - 17:20 #2
De 2 øverste på denne side kan tælle om folk kommer eller går: http://www.sensourceinc.com/wired-people-counters.htm
Avatar billede jeje Nybegynder
06. januar 2010 - 08:10 #3
det var lige det jeg manglede