Avatar billede Gausi82 Nybegynder
05. januar 2010 - 15:47 Der er 3 kommentarer

Script til Mail ??

Hejsa...

der findes vel ikke en herinde der kan hjælpe mig med At finde et HTML script til min hjemmeside

så besøgende kan sende mig et mail :)

jeg bruger en hotmail konto hvis det er nogen hjælp :)

kan det ligeledes lade sig gøre at finde et sådanne script til MSN messenger osse ??

Mvh Claus
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. januar 2010 - 16:54 #1
Du kan ikke finde sådanne scripts til HTML, da det er et markup language og ikke et scriptsprog. Prøv PHP, ASP.NET eller lignende.
Avatar billede terpz Nybegynder
07. januar 2010 - 19:01 #2
ellers skal du lave: <a href="mailto: din@mailadresse.dk">Skriv til mig!</a>
når de trykker på linket vil den åbne deres email program og skrive din email så de stortset bare skal trykke send :)
Avatar billede Gausi82 Nybegynder
09. februar 2010 - 12:28 #3
takker for svarerne...

hvordan gir jeg point ??

er lidt ny herinde !