Avatar billede peque Nybegynder
05. januar 2010 - 08:18 Der er 2 kommentarer

Force et program til admin rettigheder i Windows7

Hey Gutter.

Jeg har et problem i Windows7 - som jeg ikke lige helt kan finde ud af.
jeg kører med OpenVPN-gui som VPN til arbejde.
Dette har fungeret aldeles fint indtil Windows7 er kommet på gaden·

Det skal have admin rettigheder, men det er som om det ikek vil acceptere disse.
Jeg har højreklikket på exe filen og bedt den om at køre med administrator rettigheder, da den eller ikke tilføjer routningen.

Men dette fungerer ikke automatisk - da jeg skal dræbe processen ved hver opstart og derefter højreklikke på ikonet og vælge kør som administrator! - så tilføjer den routningen rigtigt og VPN virker.

Men kan dette tricks ikke gøres automatisk???
Burde mene det er sat via egenskaber/kompatibeltet Men det vil ikke acceptere at køre dette program som administrator mm man gør dette manuelt hver gang ????

Nogen der kan give en løsningh på dette problem
Avatar billede vejmand Juniormester
05. januar 2010 - 08:32 #1
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. januar 2010 - 09:26 #2
Hej gå ind i egenskaber i exe filen faneblad sikkerhed rediger tilføj alle rettigheder tryk andvend sådant har jeg fået fuld kontrol over mine win7 pc er!