Avatar billede stefanis Nybegynder
04. januar 2010 - 16:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Keder mig!

Jeg keder mig hvad skal jeg lave?
Avatar billede nippo Nybegynder
04. januar 2010 - 16:36 #1
Spil World of Warcraft!
Avatar billede stefanis Nybegynder
04. januar 2010 - 16:38 #2
Ja. Jeg må bare spille private server :D
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
04. januar 2010 - 16:44 #3
Det kommer skam helt an på hvilken type du er ;)

Kunne du fortælle lidt om dig selv og dine interesser?

Hvis jeg skulle vælge ville jeg helt klart skrive noget kode ;)

Nu vil der sikkert være mange eksperter herinde som vil kalde dette spam, det er det principielt også, men til alle jer andre, så har i jo selv enten haft lyst eller ovenkøbet lavet disse ubetydelige indlæg, bare for at sætte gang i et eller andet.

Selvfølgelig kunne jeg sige nogle grimme ord om denne tråd men jeg synes faktisk det er en god øjenåbner for dem som sidder helt fanatiske, og går ind på eksperten.dk hver evig eneste dag bare for at svare på spørgsmål, og de skal jo helst være svære ;)

Nu er jeg selv mega computer nørd, men man kan godt lave andet end at sidde og blive helt fanatisk over et website hvor man tjener fiktive penge hehh ;)(point) for at hjælpe andre, man burde have lyst til selv at hjælpe andre, ikke lokkes... Væk med point systemet.

Nu tænker du sikkert jeg laver da også andet end at sidde foran computeren, selvom du faktisk sidder ved computeren hver eneste dag. Det er fint fint, du er stadig fanatisk computer interesseret. Fanatisk er nok så hårdt sagt, men er vi ikke alle det, bare en ting interesserer os.

Hehh masse rod jeg fik rodet mig ud i ;)

Men jeg gav dig da et indblik i hvad jeg mener, samt et forslag til hvad du kunne lave.
04. januar 2010 - 17:08 #4
Avatar billede keysersoze Guru
04. januar 2010 - 17:54 #5
ligegyldigt spørgsmål og ligegyldigt svar af brugere begge oprettet i dag - det ligner noget for en coadmin, så tråden anmeldt for misbrug.