Avatar billede runnernorth Nybegynder
01. januar 2010 - 23:32 Der er 2 kommentarer

pc kan ikke finde videokamera via firewire

Hej, har et problem med min hp pavilion pc(xp), har et sony digital videokamera(dcr-trv355e)bruger imagemixer 1.5 til at hente video fra kamera, det virker fint med usb, men kameraet forbinder ikke til pc når jeg tilslutter firewire... har været inde og prøve at fjerne firewiren i enhedshåndtering,det hjælper ikke.har søgt og søgt men er ikke kommet til det rigtige svar, nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre...? vil helst bruge firewire da jeg vist nok bevarer kvaliteten af videon bedst muligt.. firewirekablet er nyt, men kan sføli godt være def.  på forhånd tak :-)
02. januar 2010 - 00:12 #1
PS: Det med af bruge firewire eller USB til overførsel af videofilen ændrer ikke noget som helst mht kvaliteten. Kun overførselhastigheden - hvis det er et problem ?
Avatar billede runnernorth Nybegynder
02. januar 2010 - 00:24 #2
hej, ok, det vidste jeg ikke, havde bare hørt det modsatte.Tak for dit svar, så kan jeg da komme videre med videooverførelsen, :-))