Avatar billede 4nto Nybegynder
31. december 2009 - 00:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny harddisk

Hej. Jeg skal have mig en ny harddisk. Er der nogle bud på hvilken det skal være, og er der regler for om de passer til min computer? :) Mit motherboard: "MSI K9N SLI Platinum"
Jeg skal bare have en lille, billig og hurtig én. behøver ikke være større end 60 gb, da jeg har alle mine ting på en extern ved siden af, og bruger kun computeren til at spille på, og formaterer ofte.
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. december 2009 - 01:46 #1
Her er et forslag
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=141547
det er ikke altid at en lille HD er billigere det er et spørgsmål om hvad de sælger mest af! dette er en SATA 300 med 7200 omdrejnlnger!
Avatar billede 4nto Nybegynder
31. december 2009 - 17:22 #2
Kan man være sikker på om den passer til min computer, og evt hvordan? :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. december 2009 - 17:35 #3
Det kan du være!Det er en standard HD de passer til alle gængse computere som også din hører til slagsen Du skal så være opmærksom på at hvis du vil bruge den til styresystem at den kører sata og kræver at du har driverne der til men de ligger på bundkortets driver disk eller de kan downlodes fra deres hjemmeside og hvis du ikke har de rigtige strømstik skal du også bestille dem de kan fås til at sættes i de andre!
Avatar billede 4nto Nybegynder
01. januar 2010 - 21:27 #4
Jeg siger tak for hjælpen, selvom jeg har fundet ud af at min harddisk ikke behøver at blive skiftet alligevel :) Du lægger bare et svar hvis du vil have pointene :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2010 - 00:23 #5
ok