Avatar billede madser22 Novice
31. december 2009 - 00:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

forsinkelse itunes

hejsa.

Jeg var ellers lige så glad. Endelig havde jeg fundet et program, som havde alt det jeg søgte, men nej.

De videoer jeg har konverteret til mp4, er der forsinkelse på audio. Jeg prøvede at downloade en musikvideo fra youtube med denne side:

http://keepvid.com/?url=http://www.youtube.com/watch%253Fv%253DRWobhSC20RA&r=hicaperse&c=4ZGu3JCRJXGBbyMnCKLa_Mgt-PzfHqr6Olvs7D5TZj3A6xsIkbq2tw%3D%3D

Det er det samme resultat. Så der må være noget i vejen med mit itunes. Er der nogle af jer der har prøvet at audio og video ikke synkroniserer med hinanden? I så fald er det blevet løst?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2009 - 01:54 #1
Jeg kan ikke svare dig på hvorfor iTunes lagger, men du kunne jo prøve denne gratis open-source iTunes-klon:
http://getsongbird.com/
Og se om den er noget for dig.
Avatar billede dogan90 Nybegynder
31. december 2009 - 07:07 #2
ITunes er ikke et godt program i mine øjne.

Jeg har haft erfaringer med begge og ITunes er meget langsommere og tager mere plads end f.eks. Windows Media Player, som jeg mener er lige så godt.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2009 - 11:25 #3
Jeg er helt enig. iTunes er rigtig sløv i optrækket, men det har også nogle funktioner der er ganske smarte, og nogle mennesker er desuden tvunget til at bruge det hvis de har en iPod eller iPhone. Derfor er Songbird så smart. Den kan det samme, og synkroniserer med både Apples produkter og diverse andre MP3-afspillere.
Avatar billede madser22 Novice
10. januar 2010 - 22:20 #4
Hejsa.
Undskyld ventetiden.

Jeg har prøvet songbird, men songbird kan ikke få en menu i venstre side, ligesom itunes. jeg mener i forhold til du har: "video - film - radio - podcast - musik osv" Det nuværende version af songbird virker til kun at kunne håndtere musik. Jeg så der var en beta version 1.5, hvor det var lykkedes for dem, men den virker ikke til windows 7:-/

I har overhovedet ikke en ide til hvordan jeg kan få mine film over i itunes uden mp4, det er umuligt? Jeg forstår bare heller ikke hvorfor lyden lakker. jeg har prøvet 11 forskellige konvertere nu, med samme resultat.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2010 - 23:20 #5
Det virker som en fejl i iTunes. Har du prøvet at geninstallere programmet? Ellers tror jeg du må søge hjælp på Apples support-forum.
Avatar billede madser22 Novice
11. januar 2010 - 23:42 #6
jeg prøver at skrive der. Jeg har prøvet at afinstallere en del gange, men uden resultat. Jeg prøver lige at køre det på en xp og ser hvad der sker.

Mange tak for hjælpen. Ligger du ikke et svar kimsey?
Avatar billede madser22 Novice
12. januar 2010 - 20:50 #7
kimsey ligger du ikke et svar?
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2010 - 16:27 #8
Jo, det kommer her, selvom det blev lidt forsinket.