Avatar billede zareba Nybegynder
30. december 2009 - 03:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cronjob udføres anderledes

Hejsa folkens.

Jeg har et cronjob kørende ved UnoEuro som opføre sig lidt sært.
Hvis jeg skriver adressen http://'''''/cronjobs.asp udføres disse to linjer rigtigt (noget bliver slettet og noget bliver sat ind)

conn.Execute "DELETE FROM ***... ;"
conn.Execute "INSERT INTO ***... ;"

MEN når serveren kører cronjobbet bliver

conn.Execute "INSERT INTO ***... ;"

aldrig kørt, kun

conn.Execute "DELETE FROM ***... ;"

bliver kørt. Men hvis jeg bytter rundt på de to linjer, så der står

conn.Execute "INSERT INTO ***... ;"
conn.Execute "DELETE FROM ***... ;"

virker det fint, både når serveren kører cronjobbet og når jeg skriver adressen http://'''''/cronjobs.asp

Hvis der er nogle der kan hjælpe ville det være super. Tak.

PS: Jeg køre ASP, jeg mit SQL code er rigtigt og conn er oprettet ved

Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
conStr = "driver={MySql};server=" & SQLserveradr & ";database="& SQLdatabase
conStr = conStr & ";uid=" & SQLlogin & ";pwd=" & SQLpassword & ";OPTION=3"
conn.Open conStr
Avatar billede Six Nybegynder
30. december 2009 - 05:22 #1
Det eneste jeg lige kunne forestille mig, var hvis der var afsat en kørselstid på cronjobbet, så det ikke når ned til INSERT, inden scriptet bliver stoppet igen. Men det virker højst usandsynligt.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2009 - 11:30 #2
Er det ikke muligt for dig bare at holde det i det nederste format, hvis det nu virker så fint?
Avatar billede zareba Nybegynder
30. december 2009 - 13:06 #3
Har fået løst problemet. Det var noget mårkelige noget med serveren.
Men stadig tak for hjælpen