Avatar billede RyanJosol Nybegynder
29. december 2009 - 11:01 Der er 5 kommentarer

seagate hardisk

Jeg har købt en Seagate Harddisk til 1000 gb og den har fungeret perfekt med min mac, da jeg har installeret NTFS. Men en dag pga af min utålmodighed, overførte jeg nogle filer på den, og den frøs. Det gad jeg ikke at vente på.Jeg kunne hverken skubbe den ud eller stoppe processen, så min eneste løsning var at hive usb-stikket ud. Og nu fungerer den slet ikke.Disken vises hverken på min mac eller min kærestes pc. Jeg prøver at så finde ud af noget med diskværktøj på min mac, dvs med at formatere den, og der intet der virker. Men jeg kan godt se disken i diskværktøj, men jeg kan ikke gør noget som helst ved den....

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp.Hvad kan jeg gøre for at bruge min hardisk igen.

Er bange for at jeg kom til at slette alt på den...Hvilket er fint nok, bare at jeg kan bruge den igen.
Er der nogen der ved hvordan jeg kan gøre disken tilgængelig igen?
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. december 2009 - 11:07 #1
Prøv at bruge dette værktøjs forskellige muligheder!
http://hp-usb-disk-storage-format-tool.software.informer.com/
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2009 - 11:32 #2
Din filtabel er smuttet, guide til reparation http://www.helgec.dk/lost%20partition.html
Avatar billede RyanJosol Nybegynder
29. december 2009 - 19:08 #3
Tak for jeres svar.Men, jeg har altså en macbook,kan jeg downloade dem til min macbook. Mest til poko1!
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2009 - 19:22 #4
Denne kører fra en live-cd og er helt uafhændig af om du kører PC eller MAC http://www.helgec.dk/insert-filtabel.html
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. december 2009 - 19:23 #5
Jeg har ofte min portable usb hd med hos en kammerat som har et reklamebureau og som udelukkende bruger mac og det virker bare så hvorfor skulle en formatering med det værktøj så ikke også virke hos dig? den formaterer jo også ntfs!