Avatar billede per.johansen Nybegynder
29. december 2009 - 10:54 Der er 8 kommentarer

Udskrivning af låst PDF fil

Hvordan kan jeg udskrive en pdf fil, som er låst mod udskrivning
Avatar billede Blandy Praktikant
29. december 2009 - 10:58 #1
Avatar billede Blandy Praktikant
29. december 2009 - 10:58 #2
Avatar billede kardinalen Novice
29. december 2009 - 11:06 #3
Det kan du ikke, det er jo ligesom det der er ideen med at låse den.
Avatar billede Blandy Praktikant
29. december 2009 - 11:14 #4
Kardinalen: Det er det samme som at sige du ikke kan bryde ind i et hus, fordi der er lås på. Og jo du kan låse pdf-filen op.

Bruger selv væktøjet på vores egen pdf-filer, hvis licensen er defekt f.eks.
Avatar billede kardinalen Novice
29. december 2009 - 11:45 #5
Det skulle jeg lige have vidst, det er ikke ret længe siden at jeg døjede med en fil, som jeg ikke kunne åbne uden en kode, og jeg havde glemt hvad den var, men efter adskillige forsøg lykkedes det mig at gætte den.
Har noteret mig tippet til evt. senere brug, tak for det.
Avatar billede Blandy Praktikant
29. december 2009 - 11:56 #6
Selv tak da. Der kan dog være undtagelser med hensyn til at unlocke pdf, men langt de fleste kan den tage.
Avatar billede Plainfield Nybegynder
04. januar 2010 - 08:59 #7
Du kan låse den op gratis hos www.pdfunlock.com
Avatar billede BeBang Nybegynder
16. august 2010 - 10:23 #8
Hej alle

Kan nogen hjælpe.

Jeg har downloadet unlock. Men hvordan kommer man videre derfra, så man kan printe en låst fil ?

Mange hilsner
Bang