Avatar billede Mejan Nybegynder
28. december 2009 - 15:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Link til hjemmeside

Jeg kender ikke så mange der vil lave links til min side mejan.dk, hvordan kan man få lavet linkt til siden for mere synlighed ?, altså nogle som ikek kender en mv.
Avatar billede giweo Juniormester
28. december 2009 - 15:54 #1
Avatar billede Ewade Nybegynder
28. december 2009 - 16:04 #2
Du kan jo også bruge lidt penge på reklame pladser på forskellige hjemmesider. (jeg har billige pladser ledige på en af mine hvis det er. Kontakt privat.)
Avatar billede keysersoze Guru
28. december 2009 - 17:51 #3
en tilmelding til google har så godt som ingen effekt hvis nogen overhovedet - google finder hjemmesider ved at opdage linket på en allerede indekseret side. Nogle har endda spekuleret i at en tilmelding kunne forsinke optagelsen i google.

http://web-dev.dk/post/2009/12/Danske-linkkataloger.aspx
Avatar billede bmpi Nybegynder
29. december 2009 - 10:13 #4
Hej Mejan

Det du har brug for, kaldes også for linkbuilding. Der er mange måder at forøge antallet af links til din hjemmeside.

En af dem er ved at tilføje din hjemmeside forskellige linkkataloger - altså kataloger som indeholder links til en masse forskellige hjemmesider, som keysersoze foreslår. Men hvis du ikke ved hvad du gør der, så risikerer du at gøre mere skade end gavn. Og oftest er de fleste links på sådanne kataloger værdiløse, så du risikerer også at spilde en masse tid på det.

Tilføj dit website til de bedste kataloger, og sørg for at skriv en unik tekst hver gang: http://www.linkkataloger.dk/dansk

Ellers skal du nok læse mere om linkbuilding. Mikkel Demib har skrevet en god indledende artikel om det: http://www.demib.dk/linkbuilding-guide-513.html
Avatar billede Mejan Nybegynder
04. januar 2010 - 12:49 #5
hej LEngelhardt

Jeg har oprettet via google tidligere, så er der andre forslag til ekstern link som peger på mejan.dk
Avatar billede keysersoze Guru
04. januar 2010 - 13:10 #6
læs min kommentar i #3 - der er masser at gå i gang med, og som artiklen lægger op til skal der til hver tilføjelse udarbejdes unikke beskrivelser og det skal ske over noget tid. Skal dette arbejde gøres ordentligt tager det tid - mens listen gennemgås så brug tid på at finde forretningspartnere osv der kunne samarbejdes med.
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2010 - 11:37 #7
lukketid?