Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 15:01 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Domæner der peger på en IP

Så engang en side der kunne oplyse hvilke domæner der pegede på en bestemt IP, nogen der kender til den?
Avatar billede Blandy Praktikant
28. december 2009 - 15:20 #1
Er ikke sikker på spørgsmålet. Men prøv dette link: http://www.hcidata.info/host2ip.cgi
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 15:35 #2
Mon ikke en Ping ville give dig svaret?
Avatar billede dj-eclipze Nybegynder
28. december 2009 - 16:17 #3
Gå i din kommando promt og skriv nslookup - Derefter skriver du domænet som du skal "lookup"..
Avatar billede dj-eclipze Nybegynder
28. december 2009 - 16:19 #4
Alternativt kan du bare gå ind på http://www.whois.net/

Det er samme princip
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 16:57 #5
Det er ikke hvor et domæne peger hen jeg søgte, men hvor mange domæner der peger på en bestemt IP, eksempelvis hvis man har et webhotel et sted, så hvor mange domæner der ligger på den server. Har fundet svaret
Avatar billede Trez Seniormester
28. december 2009 - 17:05 #6
Så må du da gerne selv skrive svaret så vi andre også kan få glæde af det
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 17:07 #7
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 17:08 #8
lukker
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 17:12 #9
peters: Det kan du jo google???

Eks: http://www.google.dk/advanced_search?q=dr.dk&hl=da&lr=
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 17:23 #10
Forstår ikke helt hvad du mener, det link du har skrevet giver 5 millioner hits det er ikke det tal jeg søger :)
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 17:33 #11
Ok! så prøv denne: http://www.google.dk/search?as_q=&hl=da&num=10&btnG=Google-s%C3%B8gning&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=&cr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=sladrehank.dk&as_rights=&safe=images

Den giver kun 3 resultater.

Google indeksere alle links til en bestemt site, og det er vel det du efterlyser?

Kik på formularen og prøv dig frem
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 17:36 #12
Tak for svaret, men har fundet det jeg søgte på en anden side som jeg skrev.. Men tak igen
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 17:59 #13
Det er sku bare i orden :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
28. december 2009 - 18:30 #14
#7: den er langt fra fyldestgørende