Avatar billede Mogensoz6mk Nybegynder
28. december 2009 - 14:02 Der er 4 kommentarer

Blå skærm og trådløst net med N standard

Hver gang min bærbare computer ser et trådløst net der køre med den nye N standard går den ned med blå skærm.
Det er ikke bare en computer men flere og med alle N trådløse acesspunkter, bare det er i nærheden op til 50 m
Den går ned allerede under opstart med blå skærm når det er i nærheden, og tændes et medens jeg er på computeren så går den også ned og genstarter.
jeg bruger flere forskællige computere af type Fujitsu-Siemens og flere modeller E8020 og E4010 har jeg prøvet det på.
bruger xp og sp3 med nyeste windows update installeret
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. december 2009 - 14:52 #1
Har du opdateret driverne/firmware til netkortet? er der N netkort i de maskiner
Avatar billede Mogensoz6mk Nybegynder
28. december 2009 - 15:55 #2
netkortet er indbygget i den bærbare og er et 11 Mbit eller 54 Mbit netkort efter gammel standard, er ikke et N netkort, drivere er de nyest på fujitu hjemmesiden
Avatar billede dj-eclipze Nybegynder
28. december 2009 - 16:22 #3
Det lyder meget mærkeligt det der.. Lyder lidt som om din computer agere bridge for n(draft) netværk :S...

Har aldrig hørt om det problem før.. Strange
Avatar billede Mogensoz6mk Nybegynder
28. december 2009 - 17:19 #4
ok ja jeg har igennem et stykke tid haft problemet, siden de fårste n netværk kom og problemet bliver bare størrer og størrer efter det bliver mere udbredt, når jeg starter computeren og der er et N netværk så når den ikke at komme ret langt i luften før den går ned, lige som det er radiosignalet der for computer til at gå død, når lige at få logget ind på den før den dør, og tænder jeg nettet så dør den ganske få sec. efter med ar der er sket en alvorlig fejl.