Avatar billede clha Nybegynder
27. december 2009 - 17:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anskaffer fladskærm og evt parabol til at se 3000 gratis tv-kanaler

Har 5-10Mbit trådløs internet forbindelse (TDC homeduo), gammelt Hitachi fjernsyn og YouSee kabeltv.

Ønsker fladskærm og vil gerne have adgang til 3000 gratis europæiske kanaler.

Hvad skal jeg foretage mig (købe)? Downloader man noget software til fladskærmen? Får jeg brug for en parabolantenne?

Kan jeg spare YouSee abonnementet?
Avatar billede Jensen DK Novice
28. december 2009 - 06:35 #1
Hvad vil du med 3000 tv kanaler? du skal også sove en gang imellem.
Jeg har 6 paraboler med 9 LNBer på, kan max tage 1600 forskellige kanaler så du skal virkelig ud og indvestere i et stort antendeanlæg.
Du kan godt spare  YouSee abonnementet men så skal du finde en udbyder som har de samme kanaler.
Avatar billede clha Nybegynder
21. februar 2010 - 00:39 #2
Tak for oplysning. Jeg bliver foreløbig ved jorden og ser mine 10 kanaler. Send svar.
Avatar billede Jensen DK Novice
21. februar 2010 - 06:40 #3
Er gjort i #1. men kan godt igen.