Avatar billede mathias_laasholdt Nybegynder
27. december 2009 - 14:44 Der er 3 kommentarer

Ny gamer computer

Hej alle eksperter der ude.
Jeg skal til at have en helt ny gamer computer (og en skærm) men skærmen kan jeg nok godt selv finde hvis det er.. Computeren skal kunne køre WOW CSS og de andre store online spil, den skal ikke blive varm eftersom at den skal stå tændt i rigtig mange timer i døgnet;) også skal den heller ikke være alt for dyr omkring de 4-5k. på forhånd tank;)
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2009 - 16:18 #1
Vil du have skærmen inkluderet i de 4-5 tusinde kroner?
For der er ikke meget gamer-computer tilbage med det budget, hvis du også skal have en skærm med.
Avatar billede mathias_laasholdt Nybegynder
27. december 2009 - 17:12 #2
nej jeg køber skærmem ved siden af
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2009 - 23:36 #3
Jeg har personligt været meget glad for min Dell XPS, men hvis den ikke lige passer dig kan du prøve at kigge her. Det er vist den seneste tråd hvor det er blevet diskuteret.