Avatar billede zyan Nybegynder
26. december 2009 - 21:28 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

MSN kan ikke??

har lige lavet en windows live id men kan ikke komme på MSN hvorfor??
26. december 2009 - 21:50 #1
Lidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

...men kan ikke komme på MSN .... - hvad gør/siger/skriver den da ???
Avatar billede zyan Nybegynder
26. december 2009 - 22:11 #2
vista
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2009 - 22:12 #3
Øjeblik...
Vi læser dine tanker...
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Desværre... ingen aktivitet...

(Joke ;) men lidt mere info, ellers er vi lige så kloge som dig på problemet :))
26. december 2009 - 22:21 #4
*S* ...
Avatar billede zyan Nybegynder
26. december 2009 - 22:24 #5
har en hp Entertainment pcc pavilion dv 5 lavede en windows live id så jeg kunne komme på MSN men den logger ikke ind jeg har installeret alt det man skal;)

den siger det måske kan være firewall men hvordan finder jeg det??
Avatar billede spolten Nybegynder
26. december 2009 - 22:58 #6
Kan du logge på web messenger på den her side ??

http://login.live.com/

Og er det live messenger eller mail eller hvad du skal på ?

hvis det er messenger sørg for og have den nyeste hent den her
http://download.live.com/

jacob
Avatar billede zyan Nybegynder
27. december 2009 - 10:23 #7
når man vil installere det skal man så også tage det med billeder og moviemaker og alt det andet??
Avatar billede zyan Nybegynder
27. december 2009 - 10:29 #8
den skriver af min liste over kontaktpersoner ikke er tilgængelig
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. december 2009 - 10:37 #9
Til #1 og #3 Nu har i fået at vide at det er en pavilion dv 5 Den kører da selvfølgelig MS DOS!
Avatar billede spolten Nybegynder
27. december 2009 - 10:54 #10
#9 den kører vista det skriver #2.

#8 kunne du evt uploade et skærm billede på http://peecee.dk/ eller et andet sted er ikke helt med
Avatar billede zyan Nybegynder
27. december 2009 - 11:47 #11
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2009 - 12:24 #12
#7 nej det er ikke nødvendigt.
Avatar billede zyan Nybegynder
27. december 2009 - 15:05 #13
kan jeg få et svar??
27. december 2009 - 15:11 #14
(Øhhh - hvad blev så pointen ?)
Avatar billede spolten Nybegynder
27. december 2009 - 19:59 #15
Hvad skriver den når du klikker på 'hent flere oplyninger' eller 'vis oplysninger' ?
Avatar billede zyan Nybegynder
30. december 2009 - 21:25 #16
fejlkode 80048821