Avatar billede zjat Nybegynder
24. december 2009 - 11:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sleeve og/eller case til macbook PRO 13 tommer?

Hej Alle sammen

Jeg har googlede og googlede - men intet tilfredsstillende resultat. Jeg ønsker nogle gode råd til køb af case og/eller sleeve til macbook pro 13 tommer.

Kan nogen komme med anbefalinger? Det må gerne være med design i højsædet (og ja, jeg har tjekket humac ud og de har intet tilfredsstillende :))

Glædelig jul

og på forhånd tak.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
01. januar 2010 - 19:22 #1
Hejsa
Du kan finde rigtig mange tasker på apple.dk (under mac tilbehør).
Derudover synes jeg der er rigtig lækre tasker på crumpler.dk (specielt "Silver Digs" har jeg selv set på).

Skipper
Avatar billede zjat Nybegynder
03. januar 2010 - 23:17 #2
Ser rigtig spændende ud og kan se at man kan få nogle af modellerne meget billigere i UK :)

Dog desværre ikke Henry´s Jewels M :( Den er jo ret sej!

Men ellers må man jo nøjes med Fishy Slip, der koster 300 kr mindre i UK end DK.

Tak for hjælpen :)