Avatar billede thedustyboy Novice
23. december 2009 - 23:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen FREE/BUSY informationer i kalenderen.

Hejsa alle sammen.

Håber der er nogle kloge hoveder herinde som kan hjælpe med følgende problem.

Jeg har en bruger på jobbet, som ikke kan se andres FREE/BUSY informationer, når han prøver at schedulere et møde.
Alle andres kalender linier er bare grå eller skraveret.

Det er kun den ene bruger der har problemet, som også eksisterer hvis han logger på en anden PC.
Problemet er der ikke, hvis han bruger webmail.
Og det har tidligere virket.

Vi kører outlook 2003.
Og der er XP på maskinerne.

Nogen som kan hjælpe ??

Mange hilsner
TheDustyBoy.
Avatar billede thedustyboy Novice
26. december 2009 - 20:02 #1
Hej igen.

Slet ingen, der har nogen gode ideer til mit spørgsmål ??

Har iøvrigt prøvet at starte outlook op på brugerens PC med /cleanfreebusy (eller hvad det var den præsict hed), men også uden held.

Hilsen
The DustyBoy.
Avatar billede thedustyboy Novice
01. januar 2010 - 23:20 #2
Hey ... !

Er der ferie rundt omkring, siden ingen kan svarer på denne her ;-)))
Eller har jeg fundet et spørgsmål som ingen kan svarer på ;-))

Håber dog at nogen kan give noget hjælp !

Hilsen
TheDustyBoy.
Avatar billede thedustyboy Novice
07. februar 2010 - 21:27 #3
Hej allesammen.

Jeg lukker denne tråd, der er åbenbart ingen der kan svarer denne her !

Tror det er første gang jeg har været udefor at ingen kan svarer - men sådan er det jo engang imellem.

Hilsen
TheDustyBoy.