Avatar billede kongo27 Nybegynder
23. december 2009 - 10:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows xp starter ikke op...

Hej
når jeg tænder min stationere pc kan jeg ikke få mit skrivebord frem? jeg kan kun åbne joblisten men ikke andet. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2009 - 10:29 #1
Har du forsøgt fejlsikret og systemgendannelse?
Avatar billede kongo27 Nybegynder
23. december 2009 - 10:39 #2
nej hvordan gør jeg ?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2009 - 10:45 #3
Du trykker hele tiden på F8 under opstart. Du kommer ind i en meny hvor du kan vælge Fejlsikret tilstand. Men du kan jo først prøve "sidste konfiguration hvor systemet virkede". Hvis denne indstilling ikke løser problemet skal du ind i fejlsikret tilstand.
Når den er oppe i fejlsikret tilstand trykker du på start-programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse.
Her kan du vælge at spole tiden tilbage til en dato, hvor du er sikker på computeren virkede. Prøv det.
Avatar billede kongo27 Nybegynder
23. december 2009 - 11:06 #4
det virker helt fint. tusind tak men hvordan giver jeg point?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2009 - 11:11 #5
Du accepterer dette svar jeg giver her. God jul og nytår
Avatar billede kongo27 Nybegynder
23. december 2009 - 11:14 #6
tusind tak og i lige måde