Avatar billede zimon Nybegynder
16. juli 2001 - 16:40 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

låse en internet addr i internet explore

er der en der kender et program som kan låse en url addr i internet explore sådan at internet explore kun viser den url som den starter på ?
Avatar billede prodic Mester
16. juli 2001 - 16:41 #1
Du kan aktivere det der hedder et Klassifikationsfilter som er indbygget i Internet Explorer.

Den vil så bede om et password hvis du vil skifte side/url.
Avatar billede godown Nybegynder
16. juli 2001 - 16:42 #2
Er det din egen hjemmeside du laver, og er det den man kun må kunne se når der surfes på din side
Avatar billede zimon Nybegynder
16. juli 2001 - 17:18 #3
Det er ikke godt nok .. når man slår det til er det den første side eks www.dr.dk men hvis man tager en under side eks www.dr.dk/etellerandet.htm så skal man side og sige at jow den side må man også se ....

jeg leder efter et program som give lov til at kun at eks www.dr.dk men så må man også surfe rundt på HELE DR.dk
Avatar billede prodic Mester
16. juli 2001 - 17:21 #4
Zimon->Det er umiddelbart den eneste løsning jeg kender.
Avatar billede ed Nybegynder
19. juli 2001 - 11:12 #5
Hvis du i Start -> Kør skriver:
iexplore -k http://www.dr.dk
får du Explorer i det de kalder Kiosk (hehe) mode. Du har så ingen menuer til at hjælpe dig, og kan derfor kun klikke rundt på selve siden. Problemet er selvfølgelig hvis der er eksterne links på siderne, men det er da en start.
Se følgende side for MS\' beskrivelse:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q154/7/80.ASP
Avatar billede zimon Nybegynder
30. august 2001 - 09:17 #6
ikke godt nok ....