Avatar billede xenix Nybegynder
16. juli 2001 - 16:23 Der er 3 kommentarer

til GAMER_DK

Hej

Jeg skylder dig 290 point, problemet er bare at jeg pt. ikke har nogle point, jeg har give mine væk for der blev lavet nogle andre bannere. Jeg bruger dit banner på min side da jeg syntes det er rigtig godt lavet du skal nok få dine point på et eller andet tidspunkt det lover jeg. Ømm hvordan kan man tjene point.. er det ikke ved at svare på spørgsmål hvor de acceptere dem!?
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. juli 2001 - 16:25 #1
Jo, du tjener point ved at hjælpe andre.
Det ender snart med at ErikJakobsen/Makse skal lave en bank hvor man kan låne points ;o)
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
16. juli 2001 - 16:31 #2
bare skyn dig lidt OK

hvor mange points har du lige nu?