Avatar billede fixi Nybegynder
21. december 2009 - 13:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

nyhed system/add system

Hved ikke hvad jeg skal kalde men søger et system så jeg kan adde en slags nyhed kan skrive en beksed og med flere sidere
med php og mysql
Avatar billede fant0mas Nybegynder
21. december 2009 - 16:25 #1
Du er i den forkerte kategori. Dette  er hjælp til selvhjælp, og ikke - skaf mig noget færdigt, for jeg er en hat!
Avatar billede htx98i17 Professor
21. december 2009 - 19:47 #2
Det er da dig som er en hat fant0mas! Du tager nemlig fejl. På eksperten har man altid kunne stille disse spørgsmål og enten få en henvisning eller direkte hjælp til at kode det.

Smut hen på arto med dig
Avatar billede fant0mas Nybegynder
21. december 2009 - 21:38 #3
Det er jeg måske, men du har åbenbart ikke læst hvad jeg har skrevet. Det er tydeligt dette ikke handler om hjælp til egen kode.
Avatar billede tjens Nybegynder
21. december 2009 - 23:21 #4
Hvis du bare skal offentliggøre lidt nyheder, kan du gøre som den tidligere svenske statsminister http://carlbildt.wordpress.com/ :

Få dig en gratis wordpress blog: http://en.wordpress.com/features/
Avatar billede fixi Nybegynder
02. april 2010 - 16:10 #5
lukket