Avatar billede dyreven Nybegynder
20. december 2009 - 14:25 Der er 4 kommentarer

Webmaster til etableret hjemmeside søges (frivilligt / ulønnet arbejde)

Vi er en dyreværnsforening som alle arbejder frivilligt for dyr i nød.

Vi er i det forløbne år vokset en del, så nu vil det være en stor hjælp at få en "trænet" webmaster til at styre vores hjemmeside.

Det er et "arbejde" der for nuværende ikke bruges mange timer på ugentligt, da det hovedsageligt er opdateringer der sættes på i øjeblikket. Men med den rette hjælp og kyndighed, kunne den sikkert´blive væsentligt bedre uden at det er den grund vil betyde et arbejde som vil vokse nogen over hovedet.

Da jeg er helt ny herpå ved jeg ikke hvordan jeg rent faktisk skal gøre herefter, så jeg vælger at sætte spørgsmålet på og håber så på at jeg vil få en positiv feedback.

Hjemmesiden har brug for en kærlig sagkyndig hånd, da jeg ikke har den store erfaring med dette arbejde.

Vi har webhotel hos one.com.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
22. december 2009 - 13:34 #1
Jeg kan godt hjælpe jer med at lave et flot hjemmeside. Jeg gør det kun i HTML.

I one.com burde der gerne være en WebComposer, som man kan redigere hjemmesiden virtuelt med, ligesom Word eller faktisk nærmere som Powerpoint.

Det er derfra jeg laver hjemmesiden - Og jeg er god til WebComposer.

Hvis i vælger mig til dette arbejde, så skal i også vide at jeg kun laver hjemmesiden og ikke opdater den.
Man kan sagtens opdater hjemmesiden uden at kende til kode. Som sagt, det er nemt som at bruge Word.
Men det er svært at designe hjemmesiden. Det er her jeg kommer ind på billedet:)
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
30. december 2009 - 16:24 #2
hej Dyreven,

For det første må vi så se din gamle side?

Jeg vil anbefale dig at du opretter en brueger på iværksætter forummet amino, da det vrimler med mennesker som laver sådan noget som du søger, og du kan helt sikkert få hjælp der ved at poste et indlæg ligesom dette.

www.amino.dk

Mange Hilsner
Gustav
www.webmasterdebat.dk
Avatar billede nissen2630 Novice
30. december 2009 - 17:03 #3
gustav1994: læs lige http://www.eksperten.dk/faq#faq-9-7

Kan ikke se hvorfor du henviser til andre sider for at opgaven skal løsen...Der skal nok komme svar på EKSPERTEN.

Feks et her :

dyreven: skriv lidt mere om hvad det er i vil have og hvad det er i forventer.
Jeg er absolut frisk på en sådan opgave. Det går jo til et absolut godt formål.
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
30. december 2009 - 17:14 #4
hej nissen2630

Det var ikke ment at som en henvisning men mere som en ekstra mulighed for at få endnu flere tilbud på arbejdet.

Jeg tilbyder selv en en gratis opsætning af en hjemmeside.
Læs mere her:
http://webmasterdebat.dk/index.php/blog/8-diverse/26-gratis-cms-opsaetning#addcomments

Men jeg vil ikke virke som webmaster