Avatar billede wheeler Nybegynder
20. december 2009 - 14:17 Der er 1 kommentar

IIS 7.0 64bit og regsvr32 og dll

Hejsa

Jeg har en Windows Server 2008 64bit med IIS 7.0. Den skal kører nogle ældre websites som gerne skulle gøre brug af f.eks. AspEmail.dll/AspHTTP.dll.

Jeg har registeret komponenterne med regsvr32 med succes, men de kan ikke bruge fra IIS 7.0 eller f.eks. i vbs med cscript.

Jeg får en fejl ActiveX component can´t create object.

Jeg har prøvet at aktivere 32-bit applications i Application pools, men så virker resten at sitet ikke.

Kort sagt, hvordan får man 32bit dll komponenter til at kører på en Windows Server 2008 64bit og IIS 7.0?
Avatar billede wheeler Nybegynder
20. december 2009 - 23:31 #1
Jeg har også prøvet at bruge den version af regsvr32 som ligger i /windows/SysWOW64 men med samme resultat. Regsvr32 siger at den registere med succes, men jeg får stadigvæk:

ActiveX component can´t create object: 'AspHttp.conn'