Avatar billede woodiealpha Novice
19. december 2009 - 18:15 Der er 2 løsninger

Risk II på tv'et

Hej,

Jeg har "udvidet" mit skrivebord(pcskærm) så det fortsætter over på mit tv.
Når jeg ser film, flytter jeg bare vinduet over på tv'et og maksimerer det igen.

Vil nu til at spille riskII på mit tv, spillet starter på min pcskærm og fylder hele billedet, jeg kan ikke minimere det og flytte det over som ved eks. film.
Er der en genvej eller noget som gør at jeg kan få fat i vinduet og flytte det ?

Har Vista.
Avatar billede justrace Novice
19. december 2009 - 18:44 #1
Gå ind i kontrolpanelet til grafikkortet, og vælg tv'et som primær skærm. :)
Avatar billede Vandreren Novice
19. december 2009 - 18:45 #2
Det burde virke, hvis du (midlertidigt) sætter TV-skærmen som primær skærm. Husk bare at sætte PC-skærmen som primær skærm igen, når du er færdig med at spille på TV'et. :)