Avatar billede hardorff Nybegynder
19. december 2009 - 12:32 Der er 3 kommentarer

Kort på website

Hej,

Jeg har et forum hvor jeg ønsker at få installeret/kunne linke til et interaktivt kort hvor alle mine brugere kan klikke sig ind og med en nål vise hvor de bor.

Er det noget Google Maps kan klare? Eller er der en anden service der tilbyder noget ligende?
Avatar billede agni Nybegynder
19. december 2009 - 13:34 #1
vi har tidligere brugt www.findvej.dk,
men vær lidt forsigtig med at opgive private adresser på nettet, vores erfaring er at det kan være uheldigt.
Avatar billede hardorff Nybegynder
19. december 2009 - 13:46 #2
Tak for dit svar.

Jeg har tidligere været inde og kigge på findvej.dk, men jeg kan umiddelbart ikke finde funktionen derinde, hvordan opretter jeg, rent praktisk, et kort derinde?

Hvad tænker du på med de private adresser? Jeg vil overveje kun at bede brugerne om at oplyse deres bynavn.
Avatar billede agni Nybegynder
19. december 2009 - 14:59 #3
Henvisning til byer er der vist ingen fare i.

I adresselinien i browseren skriver du bare den adresse du vil henvise til.

Eks. Århus (postnr. 8000) = www.findvej.dk/8000

men alle eksisterende adresser kan bruges her.