Avatar billede Bjerbs Nybegynder
18. december 2009 - 18:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem med CyberLink Power Cinema 3 på Medion PC fra Aldi november 2004.

Jeg havde prøet at indlæse TV stationer i Power Cinema, som virkede OK. Herefter fik jeg meddelelsen "Der er ikke registreret nogen TV-enhed". Et tip her i Eksperten hevde haft nøjagtig samme problem tilbage i 2005, og havde løst problemet ved at afinstallere og re-installere Power Cinema. Jeg gik i gang med at afinstallere og geninstallere - men løb i problemer da jeg blev bedt om en Key, som jeg desværre ikke havde. Jeg havde registreret hos Cyberlink, men hverken de eller Medion kunne hjælpe - er der nogen som kan??

Med venlig hilsen, Bjarne
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 09:06 #1
Rodede lidt rundt og fandt dette : CN49313486814599
Avatar billede Bjerbs Nybegynder
19. december 2009 - 10:07 #2
Hej 220661,
tak for svaret, desværre kunne jeg ikke bruge den.

Hilsen Bjarne.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 10:15 #3
Har du erhvervet programmet, hvor du har fået en mail med nøglen?
Så har du måske gemt den eller udskrevet den.
Avatar billede Bjerbs Nybegynder
19. december 2009 - 21:56 #4
Hej igen 220661,
ja, den var Preinstalleret, da jeg købte PC'en fra ny; men jeg prøvede at installere en forkert applikation, der var faktisk ingen Key til den applikation jeg skulle installere, så alt virker som det skal nu. Du skal have mange tak for din hjælp, det var rigtig pænt af dig.

Jeg slutter sagen her, og benytter lejligheden til at ønske dig god Jul og godt Nytår.

Hilsen Bjarne.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 22:06 #5
Husk at lukke tråden. Du kan se hvordan I FAQ:
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede Bjerbs Nybegynder
13. december 2010 - 21:22 #6
Hej igen 220661,
ja, den var Preinstalleret, da jeg købte PC'en fra ny; men jeg prøvede at installere en forkert applikation, der var faktisk ingen Key til den applikation jeg skulle installere, så alt virker som det skal nu. Du skal have mange tak for din hjælp, det var rigtig pænt af dig.

Jeg slutter sagen her, og benytter lejligheden til at ønske dig god Jul og godt Nytår.

Hilsen Bjarne.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2010 - 22:35 #7
Det er godt nok en gammel tråd, men godt nytår også til dig herfra.