Avatar billede pbcomx Nybegynder
17. december 2009 - 19:33 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

F1 for at starte computer?

Hej. Jeg sad og levede lidt arbejde da min computer gik i stå?
Efter jeg så havde slukket ved at trykke på strømforsyningens power knap, Vil den overhoved ikke starter uden jeg trykker på F1 Og nogen gange uden Biiib lyd fra Bundkort. Når den så har loaded til Styresystem kommer den med "Bluescreen" Og når jeg prøver at Installere Nyt OS (Formatere) Går den os i "Bluescreen"?

Hvorfor sker dette? Og hvad kan man gøre?
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2009 - 19:45 #1
http://www.computerhope.com/beep.htm

prøv at lytte til hvor mange den giver og om de er korte eller lange - det vil give dig en indikator på hvad problemet skyldes
Avatar billede pbcomx Nybegynder
17. december 2009 - 19:47 #2
Vil nu mene efter at have hørt, at det er et helt normalt startom beep?
Avatar billede pbcomx Nybegynder
17. december 2009 - 21:31 #3
Det er sjovt nok gået over? Lidt ligsom en gang feber? Ohmmm Ellers tak for hjælpen.
Avatar billede pbcomx Nybegynder
17. december 2009 - 22:20 #4
Ohmm? Computeren virkede helt fint da jeg satte En Ram Klods (2GB) I, men da jeg så sætter alle 3 Ram Klodser i, så viser den ingen skærm eller så BlueScreen ligsom før?
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2009 - 07:48 #5
lav sådan en ultimate boot cd og test dine ram med en klods sat i ad gangen

første gang der er røde tal er klodsen dårlig

http://www.ultimatebootcd.com/

det kan også skyldes du skal opdatere din bios men lad os prøve det andet først
Avatar billede pbcomx Nybegynder
18. december 2009 - 12:04 #6
Okay Prøver.....
Avatar billede pbcomx Nybegynder
18. december 2009 - 12:31 #7
Ser ud til at en af mine Ram Klodser ikke virker.. Når jeg sætter den ene Ram Klods i sker der intet på skærmen, Men med de to andre kommer jeg helt ind i Windows.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2009 - 13:28 #8
på ultimate boot cd ligger der et test program du skal køre ved at boot op på cd
Avatar billede pbcomx Nybegynder
18. december 2009 - 13:40 #9
Ja har prøvet.. Men ved ikke om det var det rigtige jeg testede..?
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2009 - 13:42 #10
memtest
Avatar billede pbcomx Nybegynder
18. december 2009 - 13:48 #11
Men har jo ikke mulighed for at teste den defekte Ram Klods . For der kommer intet skærmbilled frem med den Ram Klods.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2009 - 17:09 #12
ok så er den dårlig hvad med den næste.
når du engang køber en ny pc har du så en cd du kan teste med
Avatar billede pbcomx Nybegynder
04. juli 2010 - 10:03 #13
Okay.
Tak for hjælpen.
04. juli 2010 - 10:19 #14
Avatar billede pbcomx Nybegynder
04. juli 2010 - 10:27 #15
Så det vil sige jeg ska være grådig.?
Selvom der er en der har hjulpet ska jeg give mig selv point's?
Avatar billede pbcomx Nybegynder
04. juli 2010 - 10:49 #16
Treatmenice. Er du venlig og skrive et Svar,
så jeg kan give dig Point's for din hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2010 - 06:32 #17
ok - jeg har været ude ar rejse så har ikke været på i 14 dage