Avatar billede xcept Nybegynder
17. december 2009 - 18:11 Der er 6 kommentarer

Php smtp

Goddag,

Jeg sidder med et lille problem, jeg har lavet et newsletter script some fungere, når jeg testede det, dog sider jeg nu og skal til at køre det live og kan ikke få det til at fungere med 2 forskellige smtp servere. I min config fil har jeg skrevet:

define("_MAIL_SMTP_HOST","smtp.gmail.com");
define("_MAIL_SMTP_AUTH",true);
define("_MAIL_SMTP_USER","navn@gmail.com");
define("_MAIL_SMTP_PASS","password");

og har prøvet med en one.com smtp server også server:one.com

og ingen af dem sender nyhedsbrevet... nogle gode ideer?
Avatar billede htx98i17 Professor
17. december 2009 - 19:32 #1
hvor ligger siden... har du prøvet localhost
Avatar billede xcept Nybegynder
17. december 2009 - 19:40 #2
har jeg faktisk ik lol -.-
Avatar billede xcept Nybegynder
17. december 2009 - 19:50 #3
den ligger ude på en server hosted af one.com og  har lige prøvet den gmail smtp server i mit mail program der fungere den fint, der er bare noget der ikke lige fungere lige nu
pisse irriterende.
Avatar billede nemlig Professor
17. december 2009 - 20:04 #4
Bruger du den korrekte smtp-server hos one.com?
Jeg anvender:

mailout.one.com
Avatar billede xcept Nybegynder
17. december 2009 - 23:07 #5
ahh mange tak, lad mig prøve den.
Avatar billede xcept Nybegynder
18. december 2009 - 02:00 #6
det var bare mig der ike vidste at one's servere og googles ikek krævede auth ... min fejl... tak for hjælpen til jer begge