Avatar billede ellert Nybegynder
16. juli 2001 - 14:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WAP og ASP

Tror i det vil være muligt at lave et admin-system, med login og nyhedsscript, i WAP?
Avatar billede cpt.kangaroo Nybegynder
16. juli 2001 - 15:03 #1
Ja. Vel samme princip som hvis det var HTML, bare nogle andre tags.
Avatar billede mr_mudderkode Nybegynder
16. juli 2001 - 15:16 #2
Hmmm. Default bliver Content-type sat til text/html, men det skal den jo ikke når/hvis det er en WAP side.

Men det kan vel sættes op på en eller anden måde? (jeg er ikke så skide ferm til ASP)
Avatar billede cpt.kangaroo Nybegynder
16. juli 2001 - 15:48 #3
Jo, jeg mener content-type skal hedde:

text/vnd.wap.wml
Avatar billede law2 Nybegynder
16. juli 2001 - 15:54 #4
Dit ASP document skal indledes med

<% @language = VBScript %>
<% Response.ContentType = \"text/vnd.wap.wml\" %>
<?xml version=\"1.0\"?>

Der ud over skal du på din IIS installere en wap gateway plugin som f.eks. Thunderwap der kan hentes på www.anywhereyougo.com.
Avatar billede ellert Nybegynder
05. august 2001 - 17:47 #5
takker for hjælpen!