Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. december 2009 - 13:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Billeder forsvinder når Flash fil bliver published mm.

Prøver lige igen for har et usandsynligt irriterende problem med mit flash program.
Har købt nogen galleri filer på flashden.
Jeg downloader zip filen og unzipper den.
Iblandt alle filerne er der en preview.swf der viser hvordan filen se rud, med de billeder som udvikleren nu har sat ind...
Det fungerer fint lige når jeg har unzipped filerne.
Men åbner jeg så fla filen (preview.fla) og indefra flash publisher filen, kommer der ingen billeder frem.
Går jeg tilbage til den føromtalte swf fil, der fungerede fint lige efter unzipningen, fungerer denne heller ikke længere...

Er der nogen herinde der kan greje den?

Får bare en tom fil med preloaderne der står og bevæger sig...

Jeg har prøvet at være inde i publish settings og tilføe stier til diverse mapper.... men uden nogen effekt...

Jeg er ved at blive godt frustreret.....

Er der en flash haj herinde, der kan hjælpe?

Hilsen Lone
Avatar billede hmanback Nybegynder
16. december 2009 - 15:46 #1
"Har købt nogen galleri filer på flashden."

Kan du komme med et link til omtalte gallerier på flashden.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. december 2009 - 15:54 #2
Ja selvfølgelig:
http://activeden.net/item/before-after-photo-viewer-/20346
Skal bruge det til at vise før og efter billeder af mine indretninger......
Avatar billede hmanback Nybegynder
16. december 2009 - 16:29 #3
Der står at der er "well documentet" så der følger vel en hjælpefil med. Har du læst den? (kunne ikke finde den på sitet)
Det er lidt svært at hjælpe, uden at have de relevante filer.

Er der ikke nogen fejlmeddelelse i "compiler errors" vinduet, når du afvilker filen, inde fra flash (ctrl+enter)?
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. december 2009 - 16:35 #4
Jo der fulgte en hjælpefil med, og kan ikke se at jeg har gjort noget forkert....
Der kommer ikke nogen fejlmeddelse.....når jeg aktivere filen, bare en tom fil med en preloader....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. december 2009 - 10:09 #5
Fandt ud af det....
Avatar billede justrace Novice
17. december 2009 - 16:46 #6
Hvordan? Må vi ikke få at vide hvad du gjorde så andre kan lære af det?
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. december 2009 - 17:22 #7
Sorry, ja....

Jeg lavede linkage om i billede containeren....

Der var linket til en forkert mappe...
Avatar billede justrace Novice
17. december 2009 - 17:51 #8
:)