Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
16. december 2009 - 10:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Deaktivere cache

Jeg vil gerne deaktivere cache for en bestemt mappe på webserveren, helst via web.config (e.l.)
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
16. december 2009 - 13:19 #1
Det kan være jeg skal uddybe denne noget mere, da der ikke er nogen der har give udtryk for at have en løsning...

Jeg har et site der jeg bruger Google Map med dynamiske overlays til at vise detaljer på kortet. Disse overlays ligger som .kml filer på webserveren (i en mappe der websitet ligger) og bliver læst herfra.

For at kunne holde disse overlays opdateret bliver filerne overskrevet med jævne mellemrum, men når dette sker bliver det som det er nu stadig læst fra "de gamle filer". Jeg går ud fra at dette er pga. caching på webserveren og det er denne jeg ønsker at deaktivere, ev. cleare når nye filer bliver skrevet.
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
29. december 2009 - 14:16 #2
Løste dette ved at lave tidsstempel i filnavn