Avatar billede top$ Nybegynder
16. juli 2001 - 14:07 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

GPS til Palm V

Jeg vil ha en StreetFinder® GPS til min Palm. Hvor kan jeg købe en???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. juli 2001 - 14:10 #1
Det har jeg lige set noget med, ved at søge på GPS ved jubii......

http://www.palmtop.nl/street.html
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. juli 2001 - 14:11 #2
Denne her skal du nok også have med:

http://www.palmtop.nl/routegps.html
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. juli 2001 - 14:12 #3
Den kan du såmen købe via Amazon :)

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00004SWLD/starshopcom/103-5534703-6607003

(det var da for øvrigt en særdeles attraktiv pris for GPS. Tror selv jeg vil se lidt nærmere på sådan en) :)

NanoQ
Avatar billede cpt.kangaroo Nybegynder
16. juli 2001 - 14:12 #4
Avatar billede svindler Nybegynder
16. juli 2001 - 14:17 #5
Inden I brænder penge af på udstyr til PalmV er det værd at bemærke sig, at alle nye Palm vil få den connector, der sidder på m500 og m505.
Udstyr til PalmV kan altså IKKE genbruges, (har jeg lært på den hårde måde ;-/ )
Avatar billede top$ Nybegynder
16. juli 2001 - 14:21 #6
Er der ikke et sted i Danmark hvor man kan købe den?
Avatar billede hobbez Nybegynder
16. juli 2001 - 14:27 #7
Jeg er rimeligt sikker på, at jeg så en hos Elgiganten i Glostrup for en måned siden:

Elgiganten Glostrup

Adresse:
Hovedvejen 169-173
2600 Glostrup

Kontakt os:
Tlf: 82 31 00 00

/Rob

Avatar billede top$ Nybegynder
16. juli 2001 - 14:33 #8
Takker, Det vil jeg prøve.... Kender du iøvrigt en pris??
Avatar billede hobbez Nybegynder
16. juli 2001 - 14:35 #9
Det er over en måned siden jeg så den, så nej, det er jeg ikke.

Hvis det ikke piz-øs-regner når jeg skal hjem fra job, så stikker jeg gerne forbi og hører om de har den stadig, og prisen.

Drop mig lige en mail på mail@rob.dk hvis det er interessant.

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
16. juli 2001 - 14:35 #10
det er jeg ikke = det gør jeg ikke :o)

/Rob
Avatar billede top$ Nybegynder
16. juli 2001 - 14:42 #11
det kan jeg sgu godt forstå.... Jeg sgu derud imorgen. De tager nemlig ikke telefonen lige nu. Men takker!!!
Avatar billede hobbez Nybegynder
16. juli 2001 - 14:44 #12
Hvis det ikke regner når jeg skal hjem, så tager jeg lige forbi alligvel - jeg arbejder tæt på - så du ikke kører forgæves :o)

/Rob
Avatar billede top$ Nybegynder
16. juli 2001 - 14:46 #13
Det skal du ikke tænke på! Så tager jeg kæresten med, også laver vi en tur ud af det!!! Hun ha også godt af at blive luftet.... §:o))
Avatar billede hobbez Nybegynder
16. juli 2001 - 15:05 #14
Hvis du skal invitere hende ud, så tag hende da med til Computer City i Glostrup i stedet. Det ligger lige i nærheden, og så er der en pølsevogn lige udenfor :o)

/Rob
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. juli 2001 - 15:16 #15
Underligt at en der mener måske at have set den får points, når så mange andre, der både levere priser og steder at købe den får afslag. OK de er i udlandet, men dog i europa.........
Avatar billede cpt.kangaroo Nybegynder
16. juli 2001 - 15:37 #16
Tja, det er vel ikke alle der er villige til at betale mindre via internettet :-)
Avatar billede hobbez Nybegynder
16. juli 2001 - 23:42 #17
top$ > Jeg tog ned forbi Elgiganten. Jeg er sikker på at det var der jeg så den, men de har flyttet rundt på det der ligger i montrene, så jeg kunne ikke se det, og efter 10 minutter opgav jeg at blive betjent.

Jeg tog også forbi ComputerCity, men det er ikke der jeg havde set den, og mulighederne for at blive ekspederet var ca. de samme.

Ring til Elgiganten før du tager afsted, så du ikke kører forgæves, oki?

/Rob